Åter dags

Nu är det slut för idag, tack och adjö för idag. Tänk så mycket vi gjort hmmmm....men nu är detslut för idag!!

Den var inte igår man sjöng! Kom ihåg den sen man gick i typ lekis eller något!

Som texten löd, nu är det slu för idag! Himlans vad dagara springer iväg. Snart springer man väl här med rullator och ringklocka!

Har hört att min blogg tydligen ser lite knepig ut eller har gjort under dagen. Från min dator ser jag inget knepigt men den ska tydligen vara/ha varit det under dagen! Så är det fler som märkt det så får ni gärna skriva till mig om det! [email protected] eller i kommentarsfältet vänner! 

Avslutar dagen men ett foto som jag tog i skogen tidigare idag, skogen är allt jag har att fota här ute i skogen. Himlans mycket skog det blev, men så är det när man bor ute i......

                           

Sov sött vänner!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin bild :)

Kram

2009-09-29 @ 23:05:49
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0