buhu!

Vill inte vakna och gå ut idag. Vill vara nerbäddad i sängen, Ögonon tjäns som två kanonkulor och nyser har jag börjat göra också. OHH kanske svin influensan?? Nä det torr jag kanske inte men har ont i ögonen så migrän on the way! uscha!



Fredag är det idag. Tänk, när man gick i skolan så var fredagen det bästa på hela veckan. Slutade tidigt och dessutom så kunde man umgås med vänner och ta en fika eller en shoppongrunda inne på A6. Då kände man att det var fredag. haha! Nu så ser fredagen ut som en onsdag. Bara tv programen som är annorlunda. Men nu börjar det seriöst bli kris! Har inte fått stå på ett dansgolv sedan sista helgen i Februari. Vill dansa PARTA! Nu låter det som arr jag vill ut och bli stup full men icke sa nicke. Så onykter har jag aldrg varit. Har druckit men adlrig bliit full full! Men dansa!wiee vad kul det ör haha!

Måste springa ut till stallet, förvånade ni blir va?

Ha en fin fin fredag!

                                                                                Kram
                                                                              Timmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0