Fika!

Sommaren är fortfarande här jag svär! Klart det är sommar när man sitter ute i trädgården och fikar, fryser halvt ihjäl, fingrarnas blodomlopp saktas ner och det börjar bli pekfinger valsen! 2 september är här!

Har ridit Chiron för en stund sedan, han tyckte det var lite sceary när dom klippte häcken, försökt övertala honom att dom inte kommer klippa hans häck! Han kändes ganska så fin idag. Just nu så går han väldigt bra och problemen käns ganska så angenäma. Red igenom programet som jag ska rida för Britt Hammar i morgon!

Snart ska Catrin gå upp och hålla lektion. Jag ska (i guess) passa Nathalie.

Hörde att det tydligen var Våxtrops marlknad på fredag. Jag har i alla fall planerat att krypa in i mitt rum och ha en mys fredag med film, just alla alone! Om jag ska vara ärlig så lockar inte marknader mig. Jag föredrar att hellre blogga. Vad köper man på marknader ändå? Okej, jag låter kanske lite negativ just nu men Fredag kväll is mine!!!! haha!

Jag kom inte med i tävlan om att bli veckans blogg. Men jag anmälde mig i alla fall, haha bättre lycka nästa gång. Var nog inte bara jag och någon till som var med utan massa av bloggare som ville ha titeln veckans blogg! 


                                 
Käns som att det kommer dröja innan man sitter med en sådan i handen en varm sommardag i det gröna gräset! eller vad säger ni?

Nu ska Melaonz klunka det sista kaffet and work on!

                                                                              Kram
                                                                             Timmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0