God morgon!

Sitter med mitt kaffe ocg frukost macka så klart. Ska snart traska ut till stallet för att släppa ut dom andra hästarna och förbereda Ikaros för Conrad träning.

Jag ska strax visa er ett youtube klipp. Många av er har redan sett det, Jag kan inte få nog. Att detta ekipage fick 16 st 10 poängare avv 33 bedömningsgrupper är helt fantastiskt. Hästen Tortilias och Ryttren Edward Gal är Windsors nya härskare. Anky Van Grunsven får kliva åt sidan.

Jag ska låta videon tala för sig själv.



Bloggar senare!

Kram
Timmie


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow, snacka om samspel mellan häst och ryttare! Underbart program! Kram

2009-09-05 @ 13:47:22
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0