GRATTIS MAMMA

                                                      


Idag fyller min underbara mamma år!
Hur mycket, skriver jag det så blir jag nog inte poppulär och specielt inte om jag nmner det här på bloggen!

I alla fall så vill jag bara ge en stor kram och ett stort grattis till mammasen! Hoppas du får en underbar dag!

                               

                                                          
                                                       Vad skulle man göra utan sin mamma?  



                                                                             Kram
                                                                            Sonen!
                                                                     

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint du gjort till din mamma (och min faster) :)

Kram

2009-09-21 @ 22:10:17
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0