Hej alla!

Det är då inte alls roligt att gå upp längre! Svin kallat jue! Vill ha sommarmorgon.....
Dags för fleece jackan helt enkelt!

Idag så är det en helt vanlig måndag! Catrin ska iväg under eftermiddagen för att hålla lektioner och jag ska passa Nathalie. Bojjan och Harry kommer ner idag. Catrins farmor och farfar. Dom ska hyra stugan under veckan och vara på landet och koppla av antar jag.

Hittade lite bilder från förra sommaren när jag var här nere på Dressygården och Linnea, Angelica samt Corinne
var här. Men Corran had åkt hem när kortet togs....




                              
                               En av de bästa sommrarna måste jag säga! Sknar er vänner!


Hoppas ni får en fin fin måndag

                                                     Kram
                                                    Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0