Hej bloggen!

Saknar mig?? Har ett problem denna morgon. Knappen g på datorn har blivit helt konstig... Man får trycka hårt som fasen och det tycker jag inte om. Kan ju inte skriva så fort då!! Hade även en mardröm inatt. Att Catrin kom in hur glad som helst och skriker att det SNÖAR och hon hur nöjd som helst medans jag får panik och somnar om! Wierd dröm jag vet haha! Idag ska ja rida lektion. Se hur det går. Jag joggade honom som sagt, Men igår var det jobbigt då dressyrsporrens planch hängde vid ridbanan som den alltid gör, men igår var den extra farligt!! Ska ta och dricka upp mitt sista kaffe och sedan hoppa ut till stallet! Bloggar vid lunch darlins! Kram Timmie

Kommentarer
Postat av: Jenny!

trevlig blogg du :D

2009-09-15 @ 08:51:00
URL: http://jeannu.blogg.se/
Postat av: Julia

haha stakare med så hemska mardrömar x)

2009-09-15 @ 08:56:41
URL: http://hejjuliia.blogg.se/
Postat av: Viktor

Vojne vojne timmie !! haha snacka om att ligga före i årstiden i dina drömmar haha, det är lite tidigt med snö ;) får komma till hösten först sen kan det gör ett stort hopp från höst till vår och skippa vinter brrr , :-)

2009-09-15 @ 11:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0