Im so high!!

HAHA! nja kanske inte. Men idag så skiter jag i alla funderingar. Jag lever livet just nu. Att ta stunder och göra det finns det inte många av. Inte är det heller många som förstår hur krävande livet kan vara.

Evelina har varit här idag. OMG vad skratt det har blivit. Vad vi har skrattat åt har vi ingen aning. Melanoz fick sin ökända garvanfall, vojne vojne magen blir tränad!

Men vi har faktiskt varit riktigt duktiga idag. Förberett inför kräftskivan är det allt som är på lördag. Sedan får vi se om jag kanske kommer härifrån en stund. Men som vanligt med min tur så går det kanske räkna ut hur det kommer gå!


                                               
Håller på att städa mitt rum just nu! Mina husdjur, alltså dammråttorna började bli to many asså! Dom är så damn envetna också. Även om man ber dom flytta så kommer tillbaka det gör dom. Ofta i DUBBEL dos, fattar ni??? Dags att kontakta hyresgästföreningen!!!! Inget gratis bonde här inte!!

Vet ni vad??

Melanoz that my name, remeber it!!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som städar - du får gärna komma hit och jaga ut våra dammråttor också :) Kram

2009-09-10 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0