KAFFFEEE!!!

Fick jue inte mitt morgonkaffe i morse, fanns ju ingen mjölk!! Men nu så har jag fått i mig mitt lunchkaffe!

Det som sker nu är att jag ska ta och rida Chiron. På onsdag är det programträning. Men idag ska han bara får joggas och mjuka upp honom i kroppen. Mycket skritt blir det och mycket trav lätt. Viktigt att komma ihåg att INTE bli för ambitiös efter hästen har vilat. I fredags gick han jätte fint och vill givetvis få den känslan så fort som möjligt men inte direkt.

Som sagt ska fortsätta dagen och har också till mitt kaffe mummsat i mig en kanelbulle med maska smaskens i!!

Hur är eran måndag??

Kram
Timmie


Kommentarer
Postat av: Emelie

En måndag bestående av lektionsplanering, rätt skoj men lite segt att komma igång efter helgen :)

Lycka till med ridningen idag. Kram

2009-09-14 @ 14:16:38
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: j

numer tisdag men hoppas på en bra dg! =)

2009-09-15 @ 09:04:20
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0