Lördag morgon!

Det är helg darlings!! Härligt!

Sitter och lyssnar på PINK just nu och låten dear mr president. Hört den? Patriotisk men jag tycker den är bra!

                                                                  

Idag är det en lite udda dag här på Dressyrgården, eller nja kanske inte udda. Men det är kräftskiva. Dockäter verkan jag eller Catrin kräftor, men mer till dom andraIdag kommer Corran! WIEE! Way to länge sedan man såg henne.

Det jag ska ta och göra allra först är att tvätta en tröja som jag ska i kväll. Den måste hand tvättas och det glömde jag igår så klart. Men med lite fint väder och härlig höst burri burr luft ska den nog också torka!

Well well

Måste börja dagen darlings!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0