Melanoz ..the true one and only



                                   Dags för en inne och ute lista va? Well här kommer den!

                                         

1: Löve Kissie



Synd, hon kan säker vara smart och trevlig, hoppas att alexandra är det
och att Kissie är total fake!

Eller hur!? Att ta sig fram på det sättet hon gör är för mig inte okej. Att göra personliga påhopp är för mig inte heller okej. Jag hatar attityden. Hon snackar om att hatar fjortisar. Jag pratar om att få halva befolkningen till att "hata" henne. Dessutom är hennes NEW BBF eller NEW BOY FRIEND ganska så uttjatat. HAHA och folk säger att Blondinbella är "blåst" Open your eays people. The one and only. Tror inte det, glöm inte Melanoz the true one and only.


                                   
1: Hösten.

Tror det eller ej. Jag hatar vintern och hösten betyder att den är på väg. Men något som hösten drar med sig är alla nya program som man åste följa. IDOL drar igång på Tisdag och förhoppningsvis så kan man få sig et gott skratt då säkerligen månger av intekansjungalungus är där för att förverkliga sina drömmar, att bli strykt av juryn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0