Mysfredag???

Som vanligt haha!

Ni kanske kan räkna ut hur mycket den blev av!?!?
Men i morgon!! Då damn asså va mysigt jag ska ha!

Vad händer då i helgen. Jo det kommer tre stycken hit för att rida kurs lördag-söndag. I morgon 09.50 ska Catrin rida för Conrad Shumacher, och nej han är inte släkt med den där formel 1 föraren. Kan nog inte ta några bilder därifrån då jag tror att det är en stängd träning. För er som undrar vad det innebär så betyder det att inga utifrån som typ publik får komma och titta. Men är inte säker.

Tänkte avsluta detta inlägget med en klocka som jag har funnit haha! Tycker den är ganska så bra! Man borde faktiskt tänka så, IBLAND dock. Vi är ganska så styrda av klockan nu för tiden. eller vad säger ni?

WHATEVER WALL CLOCK
När jag har blivit rik eller gammal och går med rullator så ska jag ha en sådan här klocka!

Kram
Timmie




Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, underbar klocka!

2009-09-05 @ 00:31:29
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0