On my way!

Sitter nu på tåget som kommer att föra mig till Göteborg utan att jag behöver lyfta ett finger!! Underbart!

Kändes ganska så lyxigt måste jag säga att bara behöva gå upp fodra pollarna och sedan kunna göra sig själv klar. Det har gått 9 månader sedan jag var ute och träffade folk senast och dansade loss på dansgolvet så efterlängtat? svar ja!!

Hur gick det då med Chiron igår!
 Catrin satt upp, hon gör det ibland för att checka av och ge mig mer råd och vad jag måste träna på ännu mer samt det han har blivit bättre på. Hon märkte stoir skillnad på honom sedan sist. Betydligt starkare i höger och mer rörligare bak och arbetade fint med ryggen. Det var bågot som störde mig och Catrin igår. Ibland käns det som att han inte kan absorbera kraften som kommer bakifrån i fronten. Alltså vi behöver lösgöra honom ännu mer fram, träna mer öppna, framdelsväningar så han blir mjuk. Men i vänstervarvet så var det något som kändes knackigt kan man säga. Som att vänstebogen inte riktigt kunde mer än vad som hände. I onsdags så gick han över sin förmåga. Han var väldigt ambitiös och bjöd på sig själv, kan vara att han var trött efter ansträngningen från programträningen. Vi valde att han i alla fall ska få lite vila. Han växer säkerligen igen och så fort jag märker att han börjar bli seg-trött så är det lika bra att låta honom vila ett par dagar. Han har gjort stora framsteg och vi har inget mål som måste stressas mot. Han ska hålla för framtiden. Hovskagaren skulle komma ut och sko ikaros i helgen så han ska kika på Chiron också och se så det inte kan vara ngn hovböld på G, dick kände jag ingen varme. Men lite skritt promendader för hand i skogen ska han i alla fall få, sedan får vi se!

Nu ska jag ta och luta mig tillbaka och vila en stund. Har en heldag i GBG som väntar och jag vill ta vara på var minut av min lediga dag! 



                                       
Hatar dock spårvagnar! Dels blir man jagad! Dels så har jag fastnat i en sådan med en mega väska, Nicole och Hannah som jag åkte med bara stod och asgarvade åt mig!! Snacka om att känna mig som en sandwich asså!! DISS för spårvagnar när man heter Melanoz!




                                                             





                                                                          Kram
                                                                         Timmie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0