Rolig nyhet på morgonkvisten!

God morgon darlings! sitter och äter min frukost och ska snart skutta ut till stallet! Var inne på tidningenridsport.se och fann denna artikeln och blev kanon glad!!

                                                 
                                                                          Juliette på Melvin C


Placeringar för Juliette Ramel
 DONAUESCHINGEN, TYSKLAND: Juliette Ramel, som är ensam svensk på dressyrbanan i meetinget, har tagit två placeringar på sina två starter med Ten Points.


Helgens meeting på den stora anläggningen handlar både om fyrspannens kval till världscupen i körning, trestjärnig hoppning samt fyrstjärnig dressyr och dressyr för ryttare under 25 år

I den senare rundan kom Juliette Ramel och Ten Points på sjunde plats bland lika många startande i fredagens Grand Prix på resultatet 61,488 procent. Det var betydligt högre i torsdagens Intermediaire II, där paret kom trea på 66,368. En domare hade till och med Juliette som klar etta på 70 procent men övriga var inte lika positiva.

Antonia Ramel alltså Jullans syster lärde jag känna när jag var nere hos Minna. Var uppe förra sommaren och hjälpte både Juliette och Antonia med deras hästar. Det är verkligen über trevliga personer och Antonia har varit ett enormt stöd och är ett bra bollplank att ha, Ja, hon ställer alltid upp helt enkelt! Kul att det gick bra för Jullan.




Nu är det i alla fall dags för mig att skutta ut till stallet!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0