The last one

Vänner.....

Ja,för i dag alltså!

                                                              

Snygg, sexig & singel. Thats me.....nä nu skojjade jag bara!  Denna filmen såg jag och Catrin på i sällskap med varisn pizza. snacka om synda kväll, men vad gör man! Filmen har jag inte sett innan.Vet jag är soooo late asså! men jag försöker så gott jag kan! Den var i alla fall rolig så några skratt fick man i alla fall ur sig! Fast Melanoz har jue inte så svårt för att just skratta! Ask my dear friends about that!

Vad tycker ni om filmen? till er som sett den. HISS ELLER DISS?

I dag har det i alla fall varit en dag som man kan kalla söndag. Lugnet har rådat över dressyrgården idag. Har dock fått lite kontorsjobb gjort i alla fall. I morgon är det andra bullar. Tillbaka till vardagen!


                                                          
Nu är det dags för sängen! Som sagt,en ny vecka kommer attta sin form i morgon! Vem vet vad som kommer att ske??

Natti Natti på eralla underbara läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0