Varm Choklad!

Kan göra livet så njutbart! Men bättre är det med kaffe!!


Nu är det dags för mig att traska ut till stallet för att ta in hästarna och kvällsfodra. Men måste ta och packa lite höpåsar. Någon annan i detta avlånga land som använder sig utav ikea-kassar till hö-påsar??

När Bojjan och Harry är här så blir man verkligen bortskämd med fika, bullar, kaffe, smörgåsar, kakor 
you name it!    

Darlings Stallet kallar!

Ställ mig några frågor!!!! Vill ha ngt att göra under tågresan i morgon!!

Kram
Timmie


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej på dej!

Hur är det?

Fullt upp med att rida och mocka skit!? ; )

Nästan glömt av din sida, satt och rensa på min msn lista och såg din sida! Så då vart jag tvungen att kika in här ju! ; )

Många kramizar

2009-09-17 @ 19:44:15
Postat av: Rebecka Karlsdotter

Hej Timmie, vad roligt att läsa din blogg! Jag hade en superfin helg hos er och det var riktigt kul att lära känna dig. Vilken lyckad programridning du haft, du är duktig och verkar förvalta Chirons kvaliteter( och dina egna!) på helt rätt sätt! Är i Uppsala på väg till Rom nu. Har aldrig kommenterat en blogg förut så jag hoppas jag gör rätt nu. Å du, IKEAkassar är förfärliga! Kram Rebecka Karlsdotter

2009-09-17 @ 21:50:39
Postat av: Grisans matte

I stallet jag hade B-ponny som liten var det ingen som använde IKEA-påsar. Vi hade alla torvsäckar som vi klippt av toppen/"locket" på. Men det är nog enda stallet jag varit med om att det inte funnits IKEA påsar. Visst har vi fodrat med hövagn på en del ställen, men IKEA påsarna har alltid funnits där ändå.

2009-09-17 @ 23:32:04
URL: http://minvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0