I-landsproblem

HUR KAN MAN BARA GÖRA SÅ!!!

Låta en film sluta på det viset?? Måste jue komma en tredje, eller??
Som ni kanske harläst nedan så har jag precis tittat på New Moon. Jag vet, lite sen gällande filmer men detblir bättre. Såg faktiskt Avatar på bio, bara det är high five på! Men åter till filmen. Hur kan den bara sluta så? "vill du gifta dig med mig" sedan SLUT......Så detta har just blivit av ett större I-landsproblem för Melanoz! I alla fall tyckte jag att den var bra. Jag kan dock inte avgöra om 1:an är bättre än 2:an, men vart tog viktoria vägen? Det som sänker tvåan är dock slutet....Det måste bara komma en 3:dje film. Dels för att man måste veta om hon svarar ja eller ej och om viktoria fortfarande har skrivit i kalendern "kill Bella" eller om hon har ett nytt nyårslöfte?? Du milde vad jobbigt det blev nu då!


create free polls | comment on this

Nu ska jag i alla fall försöka släppa detta I-Lands problem. Dock så måste jag göra en sak och det är att få tag i böckerna också!!

I morgon är det Onsdag, halvvägs genom denna väckan! Hoppas det blir fint väder i morgon. Idag har det regnat, vilket jag kände var ganska onödigt då ja ville skritta ut.

Dags för sängen vänner!!

Sov sött!


Kommentarer
Postat av: Corinne

Själv har man läst alla böckerna & vet vad som kommer hända. Du kan ju låna mina böcker och läsa, om du vill :)



Kramar!

2010-04-07 @ 12:00:20
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0