Melanoz Tipsar

Jag tänkte ta och slänga in ett litet tips till er som bloggar eller har en hemsida.

Tipset är



Denna tjänst är helt GRATIS och ger en översikt om dina läsare, vart i från dom kommer. Vilket land. Eller vart i från sverige dina läsare kommer, som jag kan lätt se att jag har mest läsare från halland och västra götaland. Många från Lilla Edet och på andra sidan älven. Kan även se hur många det från varje land, stad somär inne!

Man kan även se vilka som länkar till din blogg/hemsida och om dom är återkommande,hur lång tid dom är inne på din blogg. Man ka även se om dom har använt sökmotorer som google.se t.exoch vad för aökord dom har använt! Plus mycket mycket mer....Ett superbra verktyg tycker jag och det är lätt att läga in spårningsadressen på bloggen/hemsidan och det står bra förklarat om hur man gör!!





Bilden blev dålig, har bara Paint att arbeta med på den lilla datorn och den stora ärpå renovering. Men som igår hade jag 49 läsare från Tyskland.....och dom är återkommande. Två av dessa kommer Dusseldorf och resten från Herford. Trevligt! Om du läser detta så kanske du kan slänga iväg en kommentar och bara säga hej??

Jag tcker i alla fall att google analytics är super!!







Kommentarer
Postat av: Helena Bågenhammar

Hejsan Timmie. Frid vare med dig och med din ande!

2010-04-03 @ 18:25:23
Postat av: paula

det e bara lilla jag som sitter i herford och håller koll på dig

2010-04-04 @ 14:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0