Semester

Dock inte ordagrant men jag tog valet att ta blogg semester. Ända sedan November 2008 har jag bloggat, men i början på en annan plattofrm innan jag gick över till blogg.se. Dock växte bloggen och till slut så kände jag nästan panik över att inte blogga. Försökte att skriva mellan 6-8 inlägg per da ett tag men att ha det abete jag har och sedan försöka skriva något vettigt blev lite orealistiskt. Men nu känner jag mig redo igen och kommer blogga för att det är kul och för min skull först ovh främst, samma anledning som när jag böjade helt enkelt!

Men nu så ska jag ta och vandra ner till stallet och fortsätta!

Hoppas ni inte slutat följa bloggen helt!!

Ta hand om er vänner så hörs vi!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

ha en fin fredagskväll kusinen!

Kram

2010-04-23 @ 15:17:31
Postat av: Corinne Sandberg

Hur länge ska du ha din blogg semester?!

Nu har jag ju ingen rolig blogg att läääsa!



Kram!

2010-04-27 @ 08:20:54
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå schönheten ;D Vad gör du för något? Jagpustar ut efter träningen och ska sätta igång med weddesign :)

2010-04-27 @ 13:54:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0