Slut för idag, tack för idag

Tänk så mycket vi gjort men nu är det slut för idag.....Massa år sedan man sjöng den!! Gjorde vi alltid på lekis innan man hoppade in i taxin och åkte hem. Tänk vad liten man har varit. uhh, läskigt!

Denna Torsdagen får alltbörja tacka för sig. Sitter och känner mig som en släkting till svullo efter Lasagnen som jag ätit för en stund sedan till Bella & Tyra show. Mycket blev det över så matlåda blev det också, suveränt!



Ida har det rullat på som alla andra dagar, Hästarna har fått nya skor (en del av dom) dom andra får nya tassar på Tisdag men dom verkade vara nöjda och glada. En del pollar där nere specielt då flickorna börjar få vårkänslor och dom tyckas villja ha en karl. Dom sa inte nej när jag fårgadeom Tortilias var bra nog åt de små flickorna. Men risken att han skulle komma traskandes på vägen är nog minimal som i milliminimal.....Dom får alltnöja sig med att kika på killarna som finna här.....


Nu tänker jag faktiskt vara enormt tråkig och bege mig till sängen, i morgon är dom som sagt fredag och jag vill ha lite saker uträttat!!

Sov sött vänner!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0