Sömn

Onsdagen den 7 April har även den ett slut!

Eftermiddagen har bara varit så underbart gällande vädret! SOL som värmer och inte en så kall bris.

Men innan jag avslutar min onsdag här på bloggen så åste jag faktiskt ta och dela ut en DAGENS.

DAGENS WHAT? Får bli en kommentar jag såg på en blogg innan ikväll som löd så här:

"Hej alla ..... fans. Just nu så har jag en tävling på min blogg som går ut på att man ska göra en bloggdesign till mig. Kika in och var med du också vetja! puss & kram"

Var det dagen skämt? Om man är med och tävlar i en blogg eller något annat så vill man vinna något til sig själv. Inte vinna för att göra något  åt någon annan? eller? Det är precis som att vara med i en tävling och vara med om vinst att få städa min lägenhet. Skulle ni fina läsare delta i en sådan tävling? Själva iden från bloggerskan/bloggaren med tävlingen var väl ganska kreaktiv, men inte specielt smart eller bra!

Men nu är det dags att lägga huvudet på kudden!



Sommaren är snart här!

SOV SÖTT VÄNNER!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0