Goes H&M

Ibland så är det ganska skönt och rogivande på någotsätt att bara koppla bort mailen, chattprogram etc och bara surfa runt och hitta inspiration.

Hittade dock ine så mycket, men lite som det står MELANOZ på!



Något som faktiskt är lite kul är att H&M även börjat (för ett tag sedan) med lite heminredningprylar. Fast just nu så är det inte för mycket som fastnade mig i smaken. Men smaken är som baken, den är delad.

Men tyckte att påslakansettet såg så mysiga ut!
Jackorna skulle jag vilja ha båda två! Det är liksom bara så att dom ropar på mig. Ja, tjejer det kan även hända killar!!

Men tycker det kan vara ett ypperligt sätt att finna inspiration på. Att titta på olika sidor på olika prylar eller annat. Låta fantasin vakna och flöda för en stund. Något som jag gör ofta!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga jackor, jag kan absolut se dig strosa runt i en sådan denna hösten :)

kram

2010-08-26 @ 09:02:26
Postat av: rebecca

Tjena! Allt bra med dig? Imorn är det fredag, taggad för helgen? ;)

2010-08-26 @ 14:26:38
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Hur är det med dig då?^^

2010-08-26 @ 16:52:01
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0