Inget sagt inget nämt

Varför jag återigen varit borta, låter jag det vara så har det väl aldrig skett, right?

Sitter faktiskt just nu med lite soppa, en viss person som läser detta vet säkerligen vilket typ av soppa också.




Som tröst så kan ni få en lte hätbild som kanske inte visas allt för ofta här i bloggen, även om det är en häst blogg. Varför? kan jag ta i ett separat inlägg i stället.

Jag håller fortfarande på med Twilight böckerna och nu är jag inne på den sista Ljudet av ditt hjärta, alltså Eclipse. Började som sagt läsa fyran (break of dawn- Sålänge vi båda andas) Forfarande helt fantastiksa böcker. Men nu när jag läser trean så känner jag mig snuvad på jättemycket i filmen även om filmen fortfarande är bra....

Vi hörs senare vänner! Dags för lite soppa




Kommentarer
Postat av: piff

Får säga att man saknar Melanoz skriver och melanoz har en åsikt kramz

2010-08-03 @ 06:57:00
Postat av: Bubber Monica

Denhär pollen vill jag HA!

2010-08-04 @ 16:48:33
Postat av: Emelie

Hoppas allt är bra :)



Kram

2010-08-05 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0