Konsert på taket!!

Nackelen med att ha en lägenhet precis ovanför stallet och i rdhuset är plåttacket!! Ja du tackar ja vad det kan låta. Blev lute störd sömn i natt då jag trodde att jag vilken sekund som helst skulle flyta iväg!! Inte nådigt vad det kan regna. Lät som det var en konsert i eller på ridhuset!! Nice....

Nu så verkar det ha gett med sig i alla fall och solen lyser för tillfället och hästarna fick hoppa ut i hagarna. Har bara två djur kvar att göra under eftermiddagen, härligt och sedan blir det myslördag med vovven och soffan!


Lite bilder till inlägger i alla fall. Chiron och jag på tävling när jag arbetade hos Catrin Henriksson 



Hörs senare vänner!!

Håll även utkik efter en TÄVLING som kommer att komma upp i bloggen, ganska så snart!!


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

fina bilder =D



Jag har även en tävling på bloggen "värsta/pinsammaste bilden" heter den och just nu är det dressyr som temat:

http://satilaryttaren.blogg.se/2010/august/pinsamma-ridbilder.html

Hade varit kul om du vill vara med :)

Tack :)

2010-08-21 @ 15:55:44
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0