Morning

Morning sweeties!

Onsdag, bara så där.
Första hästarna är ute i hagen och äter frukost och jag ätr också lite frukost och jäspar lite smått. Ska ta och läsa ett par sidor ur eclipse men kände att jag var tvungen att blogga först, annars är risken för att jag fastnade i boken tills det är dags att dra ner till stallet igen.

Men först



Fast i detta läget blir det väl gårdagens minus. Men överlag kan detta fakstiskt vara ett minus. Det är hovslagare. När dom inte kommer, när man får vänta och när dom inte hör av sig. Om man bestämmer dag och tid så kommer man väl? Givetvis så är det hästar dom har att göra med och ka bli försenade eller kaske inte alls kan komma. Men gör det rätten till att inte höra av sig. Och jag som kund hatar att behöva ringa och tjata och fråga. Men kan inte detta vara lite av ett hovslagarsyndrom. Just, det att meddela, jag kan kan inte komma idag, jag blir sen. I stället för att inte säga ett knyst..... Som kund kan det vara lite frustrerande ibland.

Men jag vill ändå ge dom en liten hiss. Jag är glad att det finns personer som vill arbeta som hovlagare. Jag hade aldrig klarat av det, hade gått sönder för länge sedan. Så jag är visst glad för att det finns själar som vill ta hand om mina pollars fötter.

Men vad tycker ni kära läsre??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0