Skulle

Tanken var att jag skule bloggat om en liten Melanoz har en åsikt men sparar det tills i morgon!!

Då var första dagen avklarad på den nya veckan. Känns förvånadsvärt bra! Hur känns det för er?
Men något som fakiskt känns lite jobbigt är faktiskt vädret just nu. Önskade att sommaren ändå kunde komme tillbaka. Visst kanske är sommar ännu, men solen och värmen. Sommarkännslan har för mig i alla fall blown away.



Nu ska jag i alla fall ta tag  en sak, att sova!! Måste läsa min bok en stund. innan ögonen går i kors!

Men dagens 3 positiva saker är

* Jag kände mig väldigt nöjd över min ridning idag.
* Glad över ett sms jag fått
* Att jag fick ett meddelande på facebook av en vän jag inte hört från länge!!!

Vilket är dina 3 dagens bra saker?




Som sagt, ny dag i morgon vänner!!

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: vivere

Mina tre bra saker är att jag



Skall på tränings lägret slå klackarna i taket :o)



Att på fredag kommer ske en stor förändring i mitt liv jag nog aldrig kunnat drömma om



och att jag inte skall låta små saker sänka mig , utan bara står rätt upp och hålla huvudet högt :o)



2010-08-10 @ 06:35:59
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0