Till en underbar vän!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Corinne´s födelsedag!! Grattis vännen!!!


Tänkte lägga ur en annan bild, men risken för ilskna samtal och payback på hennes blogg. Låter jag bli!

Corinne är i alla fall en av de människor som jag har skrattat mest med. Ibland räcker det att vi bara tittar på varandra och börjar as garva rent ut sagt, för vi tänker på samma saker! En underbar person med en fin personlighet. Jag vet att hon kommer att lyckas med hon vill göra i framtiden, men Corinne. Du måste låta dig lyckas!!




Videon som jag har lägger upp igen. Gjorde jag och Corran i sommras. När vi en fredagkväll har ganska så tråkigt och fik för oss att härma och leka bratzzzz! Ta inte videon för seriöst och jag loar det ärbar Coca Cola i glaset. Tidigare så ville jag inte lägga ut sådanhär videoinlägg. Rädlslan för att bli uppfattad som oseriös och fjantig var övrhängande. Men jag har bestämt mig för att våga vara lite glad och spralligare i bloggen också. Jag är en glad person igentligen.

Åter i alla fall ETT STOOORRRRRTT GRATTIS  och en mega KRAM till min snygga brud som fyller år idag! Hoppas dom på skolan är snäll mot dig vännen haha!!

CORINNES BLOGG!

 

Kommentarer
Postat av: Corinne Sandberg

Tack så oerhört mycket vännen!



Många kramar till dig!

2010-08-21 @ 12:13:16
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0