Vad smakar det?



Hej vänner!!
Sitter och kikar på, fångarna på fortet och äter lite jordgubbspaj eller försöker känna att det ska smaka det i alla fall. Men jisses vad länge sedan man såg på det programmet . Kommer ihåg när man var liten och man varje fredagkväll satt och tittade på detta programet och åt sitt helg godis. Nästan lite nostalgi över programmet. Vet inte om jag tycker det är några roliga deltagare i detta avsnittet?!? Ska i allafall bli kul och se bloggtjejerna vara med i sässong två haha. Kan man jue bara inte missa!


I stallet så fic jag i alla fall en apotekets påse med Ipren, Nezril nässpray och Bisolvon hostmedecin att kurera mig med. Hostmedecinen var i tablettform? Aldrig varit med om det tidigare, men någon gång ska vara den första och förhoppningsvis kanske man kan sova i natt.

ska ta en liten



Att skriva ner eller bara fundera ut en del saker som varit bra med dagen gör att man försöker se något positivt med dagen som gått. På så visa kan man ändå komma fram till att man har varit duktig och ge lite positiv feedback till sig själv. Dessutom upplever man bara dagen en gång och aldrig mer. Den 23/8-2010 kan an inte göra ogjord. Så varför inte minnas de positiva sakerna av den då? Kan vara allt från att frukosten var den godaste på länge, att man åt en bra lunch till att man fick ett kul sms. Precis vad som helst. Bara DU ärnöjd med det!





Kommentarer
Postat av: simone

sv: Sprayfärg, eller grafittispray - vilket man föredrar säga :P

2010-08-23 @ 21:58:15
URL: http://fattybom.se
Postat av: Emelie

Fångarna på fortet är verkligen nostalgi. Jag tänkte bara titta några minuter men blev fast hela programmet, så kan det gå :) Du får krya på dig kusinen och jag vet att chokladglass hjälper mot allt!

Puss och kram

2010-08-23 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0