All the time!

Hej på er vänner!! Idag är det fjärde och sista advent, fast det har ni nog redan hakat på att det är!



Valpar och hundarna har fått sitt nu på förmiddagen, jisses valparna är överallt haha! Men nu ligger dom och siver i sin hage! 

Min tanke var att jag skulle ta mig upp till afären, men det har kommit MER snö och det ser ganska jobbigt ut  att gå i, räckte med att skotta sig fram och in till stallet i morse. Här har vi dessutom bara pälshundar vilket är superkul just när det kommer ny snö, fastnar överallt på dom!

Men något som är mysigt nu när man är hemma och har "tid" till att göra det så är det att titta på tv och här finns det betydligt mer kanaler än vad jag har i min lägenhet. Det går massa roliga julfilmer och en klassiker som kanske inte är en typisk julfilm men Narnia visade dom igår! Så mysigt att mysa i soffan och kolla på massa juliga filmer.

´Har du någon favorit julfilm som visas under julen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0