Dagens MISS!!

Idag har jag gjort något pinsamt!! Fast tycker det är till viss del affärens fel haha! Var uppe i mataffären en snabbis idag här i lilla blomstermåla. Fanns en liten låda med massor av kalendrar och hittade en liten jätte bra kalender som jag tänkte jag skulle ha till hästarna som jag har i träning. Brukar nämligen alltid skriva upp vad dom har gjort under dagen samt om hovslagare etc.

Men det är ett problem!



Ser ni samma som jag vad som står på kalendern?? 2010!!! Hallå Timmie!
Fast det som är mest irriterande är det att jag höll i en kalender som var med "skin" på framsidan, men tyckte denna såg lite roligare ut! Men tänkte inte alls på att det stod just 2010 på den! Ja, hinner i alla fall skriva i den i lite mer än en vecka i alla fall! 

haha


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, smart Timmie x)

2010-12-19 @ 17:25:45
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

sv;

Jo förstår hur du menar. :)



Men tyvärr har jag läst så mycket negativa saker också.

Inte alltid på bloggar, har ju bilddagboken också som var väldigt stor förut.



Nu är väl inte de lika stort längre.

Men folk verkar må bättre av att kasta skit på andra personer/ryttare m.m. för då höjs dom själva.

Tycker dom.



Men jag vill inte blogga om stjärn hästar/ryttare osv.

jag tycker hästarna är gudomligt fina.

men jag tycker det är roligare o läsa om vad man gör med sin egen häst, hur träning, tävling m.m. går. :)



Roligt att du ändå svarade på kommentaren.

När kommer du ha någon mer bild tävling ? :)

Tyckte de var kul när du hade de.



2010-12-19 @ 17:26:04
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

haha ofta de säljer det då? :P

2010-12-19 @ 17:38:25
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: sussi

åh... tack =) kul att du gillar den..

jo, ja vet det är samma sak här. Någon liten blandning av allt häst stuff å annat som händer är nog det bästa. Även om ja säger som du.. ja älskar mitt jobb =)

2010-12-20 @ 14:40:36
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0