Das klar!

Lite tyska i det lilla!

Så då var man klar för idag. Ska försöka ge mig på att göra något ätbaart. Men varje gång man är hungrig och ska göra mat känns det som en hel evighet, samtidigt springer man runt och små äter och när maten väl är klar så är man inte hungrig! Någon mer än jag som gör så?



Jag har fått ett par kommentarer om jag inte kan lägga upp någonting där jag hoppar. Men måste vara väldigt tråkig och säga det att jag inte har någon film! Finns visserligen i min stenålderskamera från 1900-frysifast. Så när jag är hemma kanske jag på något vänster kan få över filmen till datorn. Om inte annat så får jag kanske filma från tv med kameran inkopplad i. Så vi får se! ☺



Nu dags för lite käk!!




Kommentarer
Postat av: Eleonor

Härmed kallar jag dig numera: LILLA SATAN! För att du inte har film!!!!! >;



:D

2010-12-06 @ 21:02:42
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Lina

Värt ett försök tycker jag! :D

2010-12-06 @ 22:38:52
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0