Down down down

Jag ber om ursäkt alla läsare för min otroligt dåliga uppdatering. Nu sitter jag i alla fall och försöker äta något. Kan inte sägga att jag känner mig bättre så tror inte det bli någon mer ridning för mig idag, utan satsar på att ta det lite lugnare under eftermiddagen för att förhoppningsvis må bättre i morgon! Kanske också därför jag är dålig på att uppdatera just nu, man känner lite att inspirationen försvinner nör man inte känner mig kry. Men det är tur att man har världens bästa läsare!♥


Jag kom i alla fall på en sak i morse som jag faktikst inte har gjort och det är att jag inte har sett küren från Globen!! Lite av en katastrof kanske, men tack gode gud för svt play.

Men lite synd att inte Minna kom till start i år, hade varit ul att sett Larina efter VM:et, men tyckte ändå att Kristian och Biggles gjorde helt okej ifrån isg inne på banan. Man ser ändå att dom inte är riktigt vana att tillsammans som ett ekipage vara ute på så stora arenor. Blev lite små missar bland annat i en högersluta och i en galoppfattning. Men ändå duktigt gjort för Kristisan har ju inte ridit Biggles så länge!!



Men har ni inte sett küren eller kanske vill se den igen? KLICKA HÄR!

cherry cherry bom bom...


Hoppas ni har det bra vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0