I den positiva andan

Hej vänner!!

Hur är det med er? Här rullar det på, lite halvfebrig och halsont men man överlever!
Stack iväg och handlade i morse och sedan har det förberetts en del bland annat fyllt på lagret med massor av hösilagebalar. Det är nämligen som så att de andra här på gården åker till Miami i morgon bitti klockan tidigt. Så vi har förberett så det blir lättare för mig medans dom är borta i hela 11 dagar. Inte alls avis. Jag har i alla fall bett dom att ta med lite värme i en burk när dom åker hem så jag kan känna en liten Miami bris i alla fall haha!


Fast samtidigt tänk att ligga på denna (inte) underbara strand och svettas i en klibbig värme och dricka sockriga paraply drinkar... Lockar inte alls..... Är det jag intalar mig till i alla fall!

Sitter med lite kaffe och ska snart hoppa ner till stallet igen. Det mest underbara i denna positiva anda är att det faktiskt har varit upp till -1 idag!! Helt otroligt vad somrigt! Ja, man får faktiskt lov att säga upp till -1 då vi senast igår hade minus 20 på kvällen och innan där -24! BRRRRRrrrrrrr......

Men i morgon tänkte jag göra en ny videoblogg med lite tips i som kanske kan hjälpa till i vardagen! och som jag sa i den senaste vloggen. Är det något specifikt ni har önskemål om att se en videoblogg på så skicka iväg en kommentar så ska jag se vad jag kan göra åt det!


Hoppas ni har det underbart alla läsare så hörs vi lite senare! Duty calls....


Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Skönt att det inte va lika kallt idag!

2010-12-30 @ 15:23:11
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0