Juligt sött!



Nu så kör vi igång en veckans sötnöt igen tycker jag! Vi hade ett litet uppehåll på det. Men vad sägs om lite x-mass edition?

Julafton var visserligen igår, men veckan mellan jul och nyår tillhör också julen säger vi och dessutom kanske några av er har fått fatt i lite juliga kort på era djur eller någons djur!

För att delta:

Skicka erat bidrag till [email protected] med erat bidrag samt blogg adress (om det finns) man kan givetvis vara med även om man inte har blogg.

Bilden behöver inte vara något med jul men roligare!

Jag kommer slumpmässigt välja ut dom som går vidare till röstning hä på bloggen och dom som går vidare kommer att komma upp på Onsdag förmiddag!

Hoppas det är några som är med!!!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag har inga julbilder på min häst, sorry ;)

2010-12-25 @ 12:58:27
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Har tyvärr inga bra bilder heller, annars hade jag mer än gärna ställt upp. :)

2010-12-25 @ 13:59:11
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0