Katastrofalt!

Jag är jätte ledsen för så dålig uppdatering. Igår och i början av denna dagen var inte kul alls! Fick feberfross igår, satt och svettades och frös omvartannat och halsen kändes inte specielt roande! Men nu så känns det bättre i alla fall. Inte alls lika febrig längre, tack till ipren.

Jag håller i alla fall på att knäcka lite roliga ideér till bloggen! Snart är det ett nytt år och därmed innerbär det nya möjligheter och själv så känner jag att jag måste blir lite mer kreaktiv här på bloggen! Jag erkänner att jag har varit katastrofalt dålig på att uppdatera under julen och dagarna som har gått.

Men till något annat!

Jag hittade en video som ni kanske också har sett via hippson? En talk show från olympia där Peder Fredriksson och Malin Baryard Johnsson är programledare.


(info från hippson.se)

Programmet innehåller nästan en hel timmes intressant snack med bland andra Rolf-Göran Bengtsson, John och Michael Whitaker, samt med svenska hästskötare.


Jag har själv inte sett hela klippet men tänkte ta och göra det under dagen.



Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Att du aldrig blir frisk! Stackars.



Det lät ju som ett intressant klipp, så synd att min dator är i segaste laget för långa klipp.



Va gärna med i min tävling på bloggen

2010-12-29 @ 14:40:44
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0