Lite nytt!!

Jag vet inte, det kanske bara är jag. Men känns det inte lite som att det mesta ser likadant ut? ialla fall gällande schabrak. Känns inte som att det har kommit något nytänkande våg. Längtar tills efter nyår när nya kollektioner börjar komma ut!

Men jag hittade en sida som jag aldrig varit inne på och fastnade för lite saker där inne och till bra priser!





Märket är av Fortis et liber



Bland annat så hittade jag dessa schabraken. Älskar den röda färgen på schabraket uppe till vänster och det svarta med stjärnor. Jag har sett schabrak tidigare med spttsen som går lite längre ut, men verkade aldrig som det slog igenom. Oftast synts till P.R.E och Andalusier hästar men inte så mycket inom dressyren och hoppningen. Jag själv skulle absolut kunna tänka miig ett sådant schabrak som det röda. Udda och att det inte är så många som rider med sådant. Dessa schabraken ser inte likadant ut eller i alla fall liknar det andra som finns ute på marknaden vilket jag tycker är kul!!

Hiss för min del!

kostar från 350-590kr
mer info HÄR


Fastnade även för denna lädergrimman Glamor
Fanns även två andra modeller men denna viskade mitt namn. Både nos och nackstycke har extra vaddering. Samt levereras grimman tillsammans med en förvaringspåse av sammet.
590kr kostar denna de andra två 490kr.


Även detta pannbandet log åt mig. Swarowski kristaller så klart! Priset är väldigt bra för ett sådant pannband och det gillar vi då jag tycker att vissa kan vara lite för dyra. Inte billigt med bling bling men 450kr tycker jag absolut låter prisvärt!

(Så mamma, nu vet du vad jag bland annat vill ha i julklapp *ler*)

Vad tyckte ni om dessa??


Kommentarer
Postat av: Camilla

Såg en del sånna schabrak i en monter på annexet. Tyckte jag kände igen grimman också. Gillade det svarta med stjärnor

2010-12-02 @ 10:18:38
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Johanna

schabraken var sååååå snygga!!! I like!! (Y)

tycker det röda hade vatt extra läckert på en kolsvart häst... ^^ diggade det svarta också ^^

2010-12-02 @ 11:31:45
URL: http://johannawithlove.blogg.se/
Postat av: Erika

tyckte grimman & schabraken var snygga. :)

2010-12-02 @ 19:16:45
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna!

grimman o pannbandet - stor hiss!

2010-12-02 @ 19:42:23
URL: hhttp://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0