Morning!

Hej vänner!!

Har ni sovit gott?

Själv har jag varit vaken en ganska bra stund. Har varit nere och fodrat hästarn. Gick upp tidigare än vanligt för dom skulle bryta strömme nu på morgonen och jag ville ge hästarna frukost så dom kunde äta upp innan dom drog strömmen så dom kunde dricka vatten mm.

Så nu sitter jag med ljus tända och i stallet är det inte direkt ljust ännu så man ser inte till att göra så mycket. Men tur är att strömmen skulle bara vara borta någon timme.. Skönt är det också att man har laptoppen så man kan blogga ändå!☺

Har svarat på frågorna som damp ner i bloggsvaret nu på morgonen också, så ni vet det. Tycker det är kul när man ser "och 1ny fråga" nästan som julafton, vad är det man har fått?!?!

Jacka Montana Vinter mössaHalsduk

Något som jag faktiskt skulle vilja ha är dunjackan från mountain horse- Brukar inte fastna så för just det märket men jackan såg faktiskt puffig och skön ut och till det mörklblå mössa och halsduk från Modern Horse. Nu hittade jag bara en svart mössa på bild. Men känns som det hade blivit en mysig lite outfit. Dock kanske lite tråkig. Men varm!

Well, dags att dra sig ner till stallet för att som man kan se någonting. Nu har strömmen varit borta en stund, så borde inte vara borta så länge till!!!

Hoppas ni får en mysig tisdag!




Kommentarer
Postat av: Lina

tänkte köpa den jackan med men blev en varmare modell ändå. mössan och halsdukten är inte mountain horse utan modern horse.

2010-12-07 @ 09:51:21
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Emily

Den jackan är ju superfin :)

2010-12-07 @ 17:02:11
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0