Nyårs morgon!



Det är faktiskt lite läskigt! Sista dagen ever av 2010 infinner sig idag. Men härligt! Känner att det behövs någonting nytt att se fram emot. För min del finns det en hel del planer inför 2011 vilket ska bli oerhört spännande att uppleva men framför allt hur förberedelserna 2010 kan hjälpa mig till 2011 års utmaningar!

Strax ska jag ner till stallet, en ägare till en häst kommer idag som ska titta på sin lilla häst, bland annat och sedan finns det lite andra saker att göra då Chefen m familj mellanlandar snart i Paris. Så det innerbär att jag har hand om deras små vovvsingar också! Från en hund till fyra.....

Så dags för min del att sätta fart och dessutom skulle jag ju försöka ge er årets sista videblogg! 



Kommentarer
Postat av: Erika

Gott nytt år. :)

2010-12-31 @ 12:28:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gott Nytt År kusinen! Hoppas du får en fin dag och att ni inte har det så kallt idag. Lider med dig, brr.

kram

2010-12-31 @ 13:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0