ohh what a day och DU vann!!

Hej vänner!!

En katastrofal dag, i alla fall under förmiddagen. Jag skulle åka hem idag (hem till min lägenhet) men resan börjar med att första tåget var försenat så jag inte skulle hinna med det andra tåget, sedan var det ännu mer försenigar vilket skulle betyda att jag skulle åka ersättningsbussar. Jag bestämde att i och med att jag åker med min hund att jag sket i att åka idag. Hade jag åkt senare på eftermiddagen hade jag fortfarande inte varit framm ännu!
Så i morgon bär det av med mer tur, måste åka härifrån redan vid halv sju på morgonen wiihooo!! Men ska bli skönt att komma tillbaka till mina pälsklingar och glad och tacksam är jag för all hjälp jag fått med mina djur!!

Men nu till något roligare!!

Vinnaren av julklapps tävlingen är utsedd!!



ERIKA!! Stort grattis till dig! och hoppas du blir glad! Jag själv vet bara en sak som ska vara i paketet så ska bli jättespännande och höra vad det är du får!

Tack till er andra som deltog i tävlingen och häng inte läpp för att just du inte vann denna gången, så håll utkik efter fler tävlingar i bloggen som kommer att komma!



Ett STORT TACK till Nynäsgård Rid, Jakt & Fritid för julklappen!!





Kommentarer
Postat av: N

fin blogg :D allt bra?

2010-12-20 @ 21:24:22
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv;

Haha okej :D

Pratar man med goda vänner är det inga problem att prata länge.



Nej gud vad glad jag blir av att jag vann.

Är de verkligen sant ? :O :D

Shit jag kan inte tro de är sant.



Tack så jätte mycket!! :D

God Jul

2010-12-20 @ 21:56:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Camilla- Lär dig knoppa

Grattis till henne!



Så trist med tågen

2010-12-21 @ 11:33:45
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Grattis till Erika! Får vi veta vad det är i?

2010-12-22 @ 10:20:34
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0