Ojsan!

Hej vänner!!

Sitter och äter lite frukost och äntligen har jag lite tid att blogga! Skriker FÖRLÅT till er för en så otroligt dålig uppdatering. Men det blev som det blev igår.

Men vill ni veta något? Jag har inte gått och lagt mig ännu, säger bara ojsan hoppsan! Fick ett ryck och kände att jag var tvungen att göra massa saker. Tänk vad man hade hunnit med om man inte hade behövt sova. Dessutom gick det en väldigt bra dolumentär inatt eller idag på morgonen som jag tittade lite på.


Sedan är tanken idag att jag ska försöka ta mig hem. Som jag har skrivit tidigare har jag inte varit hemma på ett bra tag, så hade varit skönt att fått det avklarat haha! Men som det ser ut nu, skadet tydligen bli massa storm. Men inte helt galet här ännu. Så jag hoppas att det ska gå vägen idag. Annars har jag alltit en sådan "tur" när jag ska iväg.



Tycker inte om de där gula trianglarna!!

Hoppas ni har det bra i alla fall alla läsare!! Idag kan det bli dålig uppdatering om jag ska ge mig ut och åka tåg etc. Men lite mobilbloggningar blir det nog i alla fall. Skulle jag inte åka, jupp då blir det uppdaterat!



Kommentarer
Postat av: Lina

Nej jag vill inte ha storm! Ska ju rida i em

2010-12-16 @ 08:58:55
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Erika

Fy, vill inte ha snö storm igen. :/

Men peppar peppar, så verkar vi klara oss ok idag.

De har hittills inte börjar vräka ner snö, och de är mest varning för starka vindar.



Skönt de, ska de prompt snöa får de gärna gör de på natten.

och sluta tidigt så dom hinner ploga osv. ;)

2010-12-16 @ 10:04:24
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0