1,2,3,4 andas 5,6,

Jag blir tossig!! Jag fattar inte varför! Så fort man ringer och frågar så fungerar allt även om jag gjort likadant själv och jag vet att det kommer att bli likadant i morgon!!

Jag pratar om hemsidan som jag håller på att göra. Sedan så rings det och tjatas om att den MÅSTE bli klar! JA JAG FÖRSÖKER GE MIG TID!! Men i alla fall, satt och gjorde om första sidan, lade till ny text och gjorde om menyn. Sparade och förde över det via filezilla, men fungerar det NÄÄÄ!!! GAH!  Seriöst! Så blir till att kontakta den personliga suportern!

Nä, dags för en dusch!!!

Det positiva ikväll är att jag lagt en ny order till en ny kund som vill börja med herbalife!! kram på det!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Precis, andas, du fixar hemsidan imorgon eller på onsdag istället, jorden går inte under, jag lovar :)

Kramar

2010-02-01 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0