As new

Då var man nyduschad och man känner sig verkligen som ny! Bland det bästa på hela dagen!



produkter som jag använder till the face...

Loreal menexpert. Ansiktsvård! Använder dessa produkteran för att hålla mitt ansikte vid liv.
Den oranga tuben, Hydra Energetic rengör på ljupet använder jag mest. Dock inte den allra bästa jag har använt,
Den gröna, Pure & Matt använder jag kanske 2-3ggr per vecka. Det är en ansikts scrubb som öppnar upp porerna och rengör på djupet. En liten favorit hos mig faktiskt. Den är bra när man har den arbetsmiljön som jag har. Sedan har jag ansiktskrämen Hydra Energetic Anti-stress moisturisinglotion, använder jag dagligen morgon och kväll. Super efter rakning, lugnar huden och gör den mindre irriterad. Till ögonen så använder jag Hydra Energetic Eye, tycker huden under mina ögon är ganska så känslig så den hjälper till och lugnar samt förhindrar mörka ringar under ögonen.

Så, det var en del av mitt toalettskåp!

Vad har du i ditt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0