DAMN YOU!

Det ska då vara problem hela tiden!!!!! JAG VILL BLOGGA BESKYMMERSLÖST!!
När jag kom upp till lägenheten tidigare ikväll så sitter jag en liten stund och skulle precis börja blogga då det kommer upp världens varningsruta! DU HAR VIRUS! Något i den stilen, Kommer inte ihåg vad viruset hette men allvarligt verkade det till att vara men nu ska det vara löst! Så hela min dator har varit i slowmotion eller inte ens det, i ultrarapid, med en scanner som har gått igenom hela datorn efter dessa små virusar som har mina mappar som levebröd! Nej tack säger jag!

<--vadå ett virusoffer!!

Men jag blev tipsad om ett virusprogram som är gratis att ladda ner till er som också har oturen att inte ha antivirusprogram. Är ni ute efter ett panikvirusprogram så finner du det HÄR!

Om inte annat så kanske man kan testa denna versionen!


(Bilder från google.se)


Men nu så hade jag tänkt att kassta in handuken. Det tar på krafterna när ens bästa vän här råkade ut för snuskisar som äter mappar och härjar! Frågan man kan ställa sig...vem skickade mailet med virus???

Nä som sagt vänner!!

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0