I väntan!!

Har lunch just nu!! Har diskat och plockat undan lite,väntar på att maten min ska bli varm. Får bli lite från frysen just nu! Orkar inte ställa mig och laga lunch!!

Jag han ner och Longera en häst innan i alla fall. Det är som så att vi har tre nissar på ridhust/stalltaket somskottar undan snö. Inte skoj att vara inne i ridhuset med hästarna då det låter som lavinras gånger hundra där inne. Hörs ända in till min lägenhet till och med, Men bättre det så man blir av med all snö så man kan vara lung senare. Det är flera ridhus och andra stora hallar som rasat samman på grund av all snö som ligger på taket.Ska det dessutom komma ännu mer snö eventuellt regn såblir det jobbigt. Men inte för oss för vi kommer inge snö ha på taket!! Tack för dom som vågar sig stå på det enorma taket. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0