On the way

Hej vänner!!

Då var man på väg in till stan. Var nere i stallet idag på morgonen och fixade lite innan jag hoppade på bussen som tar mit till Göteborg. Men jag måste erkänna att jag har flyt denna morgonen. När jag stod vid busshållplatsen så hittade jag inte mitt busskort,börjadeleta frebilt i fickoroch väska, efter någon minut så ser jag chefen komma med bilen och ha busskortet i vindrutan och sa att jag bhövde antagligen denna! Stämde ganska så bra i och med att man inte kommer någonstans utan busskort i detta länet, man kan inte ens köpa lösa biljetter. Men bussen kommer jag hoppar glatt på, lägger busskortet mot den lilla grejen som drarpengar och trycker plus, men dåbörjar den rödalampan lysa och säga att jag har för lite pengar på kortet och frågar då om jag kan fylla på med 100kr, jo fick jag till svar men bara med kontokort. wooops Melanoz har inget fungerande kontokort. Men efter lite smörande och fågelholksutseende så fick jag åka med!! Sådan tur jag har!!

Han i alla fall ta en outfit bild innan jag åkte i alla hast,blev inte den bästa, ser ut som en havande groda i sk*** ställning ungefär, men det bjuder jag på!!



Skor : din sko
Byxor: Moder amusement, från bubbleroom.se
Skojrta: Jack and jones
Overzise farfars tröja: H6M
Fluga: H&M (hittade den innan idag, den försvunne accessoaren är tillbaka)
klocka: Memphis från ur & penn

(när jag serbilden är jag inte riktigt helt nöjd med valet av outfit idag, men menharmin svarta kappa idag från H&M ändå!!)



Kommentarer
Postat av: simone

snygging! :D

2010-02-12 @ 13:58:14
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Vivere

Gud vad samman biten du ser ut :o) hehe ,

2010-02-12 @ 17:40:19
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0