Surt...

Jag funderar seriöst på att byta bloggplattform!
Har mobilbloggat under dagen men inte ett enda inlägg har kommit fram! Det har dessutom varit svårt att logga in och bloggen blir lidande!! NÄ! Ska funderas på, men vill ju inte byta egentligen då ALLA mina gamla inlägg är jue här!

Jag ska i alla fall snart ner i stallet för att rida. Men kvällen kommer bestå av hemma mys och leta lite webhotell där min nya hemsida ska vara!

Någon som kanske har ett bra tips på ett BRA webhotell som inte kostar skjortan??

Hörs senare vänner!!


Kommentarer
Postat av: Luffi

1. bara för att du har ett webbhotell och eget domän behöver man inte ha ny plattform, jag bloggar för blogg.se fast jag har eget domän.

2. blogg.se krånglar massa! =( och funderar själv till att byta till wordpress.com

3. one.com har billigt hotell och koster runt 450-500 för ett helt år! Billigt och bra, samt god service om man behöver hjälp!

4. Hoppas din dag har varit super Timmie! hehe



(5.) gillar att se när texten flyter på i din kommentarsruta, det ser så kul ut att jag skulle kunna skriva ett inlägg här! hahha ... aja ha en fortsatt bra dag min kära vän! puss hej

2010-02-05 @ 18:26:56
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0