Till er ärliga!



Ibland så undrar jag hur människan igentligen fungerar. Ganska fashinerande av att vi kan ha så olika åsikter. Men något som jag verkligen har funderat över är hur folk kan bli så hysteriskaöver en blogg/bloggaren/bloggerskan bakom den.

När jag började blogga så var bloggen otroligt liten, skrev bara om min dag fö mina närmaste så dom kunde gå in och kika. Hade inget mål inget krav på min blogg. Sedan så växte den och bloggintresset kom upp.

Idag så följer jag flera bloggar och har rätt såmånga läsare för att vara lilla jag. Men varför får man inte blogga om saker man vill blogga om utan att så många ska bli så elaka i sina kommentarer och bara vara allmänt dumma! Specielt tycker jag det är tråkigt till dom bloggar som verkligen är ärliga mot sig själva och i sin blog till er läsare! Om man nu inte tycker om en viss blogg. Varför läser man den? Varför fortsätter man och irriterar sig genom att läsa den och lägga ut onödig energi! För mig är en ärlig bloggare en förebild. Att man vågar stå ut och stå för sina ord i sin blogg mot alla som läser den!

Visst är det skillnad mot att provocera och vara ärlig. Många säger att om man ska blogga så måste man vara en bra förebild. Men för vem?? Det är omöjligt att vara en förebild för alla. eller är det inte så? I och med att alla har olika åsikter så är det svårt att vara alla till lags. Så länge man inte är dum och går till personangrepp så tycker jag man ska vara ärlig. Att hänga ut människor i sin blogg är inte heller rättvist. Men come on! Tycker ni inte om bloggen så skit i att läsa den för era kommentarer bry dom ändå inte ryggen.

Om dom gjorde det tror jag att vi inte hade haft några storbloggare som kissie, paow, dessie,blondinbella och många fler.

Stå på er kära bloggvänner somskriver därute!! Låt inte några dumass komentarer förstöra eran lust till att blogga! puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0