00:00

Stod klockan på när jag klickade på nytt inlägg!

Ska inte hålla ett direkt tal här. Ögonen håller på att trilla ihop och jag känner att sängen är ett måste. Ska försöka komma upp tidigt i morgon så jag slipper stressa innan tåget. Sedan kan man ju be en bön innan jag somnar om att tåget inte ska ha några förseningar eller etc, eller ännu värre, att alla toalette är broken!!

Well well

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen under kvällen men som jag sa så ville jag vara social med mor min innan jag åker i morgon!!

Sov sött alla!!


Kommentarer
Postat av: simone

Godnatt! :) en härlig söndag väntar, bara mys :D

2010-01-10 @ 03:01:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0