Ett I-landsproblem!

Ni vet när man har sett något riktigt bra, men vill bara se mera. Men kommer troligtvis inget mer av just den. Men avd finns det att se fram emot sedan? Det jag pratar om är filmen AVATAR, I morgon så är det 1 vecka sedan jag såg den och den var verkligen så bra så jag har en kuslig känlsa om det verkligen kommer att göras en lika bra film? Nästan samma känsla som när man hade sett sgan om ringen och kunungen återkomst och ni vet känslan "Nu då?" Har funderat på det ganska så ofta under veckan. Jag trodde inte en sådan typ av film kunde sätta ett sådant spår men jag är verkligen helt tagen av den! Så har ni fortfarande inte sett den?? SE DEN!!!!!




Kommentarer
Postat av: Vivere

Den är mycket bra :o) kan bli kul och se hur uppföljan blir om det blir nån ?

2010-01-07 @ 22:27:07
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0