Fortsättning följer.....

I morgon!

Hade tänkt att ta mig till sängen och fortsätta läsa min bok, "En plats i solen" av Liza Marklund. Har läst mer än halva boken under tiden jag åkt tåg och den är fångande som "Livstid" som är boken innan "en plats pås olen". Ganska fashinerande att man kan skriva på ett sådant sätt att man kan fånga en läsares intresse så pass att man bara vil fortsätta. Det är en gåva!

 

10 av 10 till dessa böckerna!!

I morgon är det lite telefonsamtal som gäller och kontoret givetvis med Herbalife. Nu är det även inte långt kvar tills min så kallade semsester är över. Snart är man tillbaka i sadeln. Har en häst att rida här hemma. Men med tanke på väg laget och alla bilar som snurrar runt hit och dit så vill jag inte utsätta stackars hästen för att åka "bambipå hal is".....Men abstinensen växer. Som sagt en Melanoz klarar inte av att vara ledig för länge.....Det är uttråkande!

Men nog om det! Dags för sängen ny dag i morgon.....

Sov sött vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0